perjantai 24. toukokuuta 2013

Pitkästä aikaa

Pari päivää ja mun viime postauksesta on kulunu tasan vuosi! Miten niin on voinu käydä.. Oon melko
 varma että tätä postausta ei kukaan lue koska tää blogi on jo haudattu kuoppaan, koska ei postauksia.
 No mut vuos melkein kulunu ku mä tänne oon viimeks kirjotellu ja elämä ja parisuhdetilanne muuttunu. Parisuhde sillai että oon nyt sinkku. Viimeset kaks kuukautta ollu. No mikäs täs :) koulus menee hyvi. 
Kouluu enää 6 päivää. Sit se kauan odotettu kesäloma jollon tiedossa ois ripari,turkin 
matka,mökkeilyy,kavereide kans hengailuu,viroon with my lovely Heidi. Mitäpäs muuta.

Kaveripiiritki on vähä muuttunu. Okei. Aika paljon.
En oo koskaa ollu kesän suurin ystävä, mut tänä kesän must tuntuu et oon tästä lähtien. Ei hitsi nyt ei
 oo muuta kerrottavaa ja kuviakaan en jaksa lisätä ainakaan tähän postaukseen. Seuraavaan lisään,
 jos sellasta tulee. Kirjottelen tänne nyt tylsyyttäni että..

No mut , ciao amigos

2 kommenttia:

  1. ois tosi kiva jos alkaisit nyt kirjottelee useemmin :)

    VastaaPoista
  2. Ihana lukea blogiasi varsinki nyt jos alat useammin kirjoittelemaan <3

    VastaaPoista