tiistai 5. kesäkuuta 2012

"Anna mun olla syypää sun hymyyn"

Hei ihanaiset! Huhhuh, pidin melkein 2 kuukauden bloggaustauon..  Ah, no  mitäs teille kuuluu :) ? Koulut loppu ja nyt on pari kuukautta lomaa ennen kuin joudutaan palaamaan taas koulun penkille. Tää ei todellakaa tunnu lomalta ja oon laiskotellu vaa nyt pari päivää. Keskiarvo mulla oli 5,1. Mikä oli suoraansanottuna ihan surkea!!! En oo tyytyväinen... Mul meni välit poikki mun parhaanystävän kans mikä oli oikeest mulle, voisko jopa sanoo et aika iso juttu.. Mulla on ihan oikeasti ikävä sitä! No mut kuukauden "puhumattomuuden" jälkeen ollaan vaihettu just ja just pari sanasta. Se teki aika ikävät temput mulle.

3 kuukautta ja 11 päivää  sitten mä aloin seurustelemaan maailman ihanimman pojan kanssa. Pahoittelen sitä että meistä ei vielä oo mitään kuvia mitä julkasta, tai onhan niitä pari. Mutta kummiskin. Joku päivä mä tänne vielä laitan sellaisia "ihania" pusukuvia tai no ainakin yhteiskuvan :)

Mä ystävystyin mun luokkalaisen Janinan kanssa ja nyt oon viettäny sen kanssa viimeaikoina tosi paljon aikaa. Se on oikeesti tosi ihana.  Ihan koulun alussa olin sillai että  " ok " , mut hei oikeesti. Mä oon ilone siit et mul on Janina.  Ilman sitä mun pari viimestä kuukautta koulussa ois niiiku ollu helvettiä. Me ollaan nyt pari kertaa käyny Tiahun, T.L:n ja Comeetan keikoilla.

ÄääääÄÄÄää mä en oikeesti tiiä mitä mä tänne teillle kirjottaisin, koska must tuntuu etten osaaa... No mut mä tästä lisäilen pari kuvaa ja sitten yritän taas mahdollisimman pian  kirjottaa uudestaan.

Ok, ihkut sormet..........



 Rakastan noita veljeksiä !

 Comeetta ja Janina 

Ilman meikkiä 


Se on TI-A-HU...............







 Love you too 



Ilman meikkiä

Ootte ihania, puspus 

XOXO 
-Noora 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti