maanantai 17. kesäkuuta 2013

I'm just being myself, accept it or not

Hej!

Ja hyvää kesälomaa tällei kesken kesäloman. Mä vietin just viimeset 9 päivää  mun ihanan ripariporukan kanssa! Olin siis rippileirillä Puolassa, aivan mahtavaa oli.  Kunhan vaan jaksan lisätä kuvat koneelle, niin lisään niitä tänne :) 

Ää apua en tiedä mitä tänne kirjottaa koska oon niin täpinöissäni tosta riparista. Maailman parhaimmat ihmiset ja ihanimmat muistot.  Itkettyy tuli ja naurettua kanssa, tosin x100 enemmän kuin itkettyä.  Mä lopetan kertomisen mun riparista, koska seuraava postaus tulee olemaan siitä. 

Koulut loppu ja no mä pääsin 9.luokalle, todistuksesta tuli.... ihan hyvä, parempi ku viimevuoden jote pientä parantumista on havaittu. Ysil sit se super tsemppi et :) alku kesäloma meni siinä ku intoilin riparista ja piti kaupois käydä ostaa asioita joita tartti sit sielllä.  Maailman ihanimman Heidin kanssa vietin paripäivää ja niin edespäin.  Konfirmaatio mulla on 30.6 ,  ihanaa nähä taas ripariporukka ja kaikki sukulaiset jotka mun takii sinne tulee ! Nonni, hyvä minä.  Taas aloin puhuu riparista. No mut en tiedä mitä muuta kertoa joten mä täst alan valmistautuu ulos lähtöön,  näkee pitkäst aikaa taas kavereit :)) 

Heippa ihanaiset ja toivottavasti joku tätä vielä lukee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti