keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

I gonna live my life, no matter what we party tonight.

Olin maanantaina skanssi-porukan kans Tennispalatsissa  kattomassa ton "Kohta 18" ja kyllä mä tykkäsin:) mentii leffan jälkee syömää Hesburgeriin ja sit keskustast lähettii Kätlinin kans niille ja sit ulos kuvailee pariks minuutiks ja alhaalla on sitte vähä tuloksia "kuvaamisesta". Mulla alko tänään vikan jakson eka päivä ja lukujärjestys on semijees! Perjantaista mä tykkään eniten 9.00-11.20 ja nyt tälle perjantaille ois sit niiku suunnitelmia joista kerron sit myöhemmin.





 Blurraus oli pakollinen!!! Ja tuli tiiättekste ihan galleria-ajat mielee ku avasin muokkausohjelman ja ton blurraajan käyttöön :D


tässä vielä pari viimeaikoina kuunneltuja biisejä:





Mä tästä meen, moikkamoi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti