sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

"Raybanit suojaa silmil auringonpaistetta"

Moi puput !
 Mitenkäs teiän viikonloppu meni? Mun meni... Aika tylsästi, en nähny kavereita ollenkaa..  Olin vaa poikaystäväni kanssa meillä ja niin:)  Mut mun mieliala on hyppiny viikonlopun aikana jonkiverra ja vähä tullu raivokohtauksia porukoille, hehe:D.  Mutta siis 5 päivän päästä  Ruotsi ja pelikoneet kutsuu,  ai että :) sitä odotellessa. Mä en perjantaina jaksanu vaivautuu kouluun :o ? Menin sit siin puol kolmen aikaa hakee kyllä  kamat kaapista, mut siis oli koe ja siihenkää en menny.  Mun pitäs tehä se sitten huomenna.. 4. jakso päättyy nyt tulevana torstaina ja kesälomakin lähestyy päiväpäivältä :-)  Mun kiharrin on ollu aika kovassa käytössä nyt viikonloppuna,  oon  innostunu kihartelemaa hiuksiani, enne en sitä paljoo käyttäny ja lainalin sitä kavereille.  Ensviikolla ois fysiikan, maantiedon ja  englannin koe. OMG. Toivottavasti menee hyvi:) Mut siis tulinpaha tänne kirjottaa vaan jotain koska tylsistyn ihan ........ Meen täst koht lukee kokeisiin. Huomen ois tarkotus lähtee äiskän kans vähä ostoksille ehkä keskustaan, ehkä itikseen.  

Mutta mä tästä menen, joten heippa:) ja pyrin kirjottamaan nyt ainakin  kerran ennen torstaita :)




mokka"kakkua" , oli muuten hyvää :)!

 "elämä on parasta huumetta" mun pikkuveli sitte laitto ton pinssin toho kameraan:)
 yaaaaaaaaaaaaaamii
 ihan kiva fisu :D
 Perjantai säääääääääää
 Aurinko, sydän, tähti ja kuu
peace brothers and sisters


(mä en tiiä oliko tyhmä idea vaihtaa tekstien väriä jossain kohassa, mut tää on nii yksvärinen tää mun blogi, nii kelasin et tähän laitan jotai piristystä tän kerran )

7 kommenttia:

  1. voi noora oot niin kaunis ♥ ja ihana blogi sul!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samat sanat Noora ! ja sulla on kans tosi ihana blogi ♥

      Poista
  2. kuvista päätellen oot tosi nätti ja blogisi on ihana, uus lukija :)

    http://sunnydaysdarknights.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. oot hurjan kaunis, tuli ihan semmonen 'aww' :D:) ja sulla on aivan ihana tukka:)

    http://whenifounduifoundmyself.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, voi kiitos:) emmä nyt sanois mun hiuksia ihaniks kyllä :D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. En oo kanssas ihansamaa mieltä mutta, jokasella on oma mielipide. Kiitos nyt kuiteski :)

      Poista