maanantai 26. maaliskuuta 2012

DJ Antoine ft. The Beat Shakers - Ma Chérie

Heippa murut! Mä nyt oon  jättäny ton postailemisen vähän väliin ja mainitsen tässäki et jos teit kiinnostaa lukee ihan "virallisesti" mun blogia, niin sieltä vaan painamaan "liity tähän sivustoon" nappulaa:) Viikonloppu meni ihan kivasti,  näin pitkästä aikaa Marijaa! Juteltii, naurettii, puhuttiin vakaviakin ja pidettiin hauskaa ♥  

10 päivää ja pääsen pois täältä  Suomesta hetkeksi ja vierailemaan naapurimaassa, eli siis Ruotsissa! :) Mun mielest Ruotsi o hieno maa ja pidän  Ruotsista enemmän ku Suomesta... Ruotsalaiset kundit......... c'moon  hei oikeest ;) i looooooove it.  Mä en älyy mikä ihmisil o Ruotsii vastaan? Se on hieno kieli, ehkä vähän vaikea, mutta kummiskin. Oon tällähetkellä menossa vaan mamin kanssa ihan kahdestaan:)

Inffoon nyt ihan turhista asioista.. Mut jos teit ei kiinnosta niin voivoi...  
Mul oli tänää uskonnon koe mihin luin noin  20 minuuttia ja emmätiiä,  se tais mennä päi persettä :D no mutta, enskerralla sitten paremmi:) Mun viime aikanen kuvasaldo on aika pieni, anteeks siitä:D yritän nyt käyttää tota kameraa useemmi, ku sen vihdoin sain nii kai sitä pitää käyttää useemmi ku 3 kertaa kuukaudes.. 
Mut edelleen niitä  postausideoita odotellessa..........  

 Marijahan se siinä :-) sen blogiin pääsee muuten tästä http://iwishbestforyou.blogspot.com/

Mami osti mulle tollasen karkkipussin ja totanoin.......   Emmätiiä,  noi mustat oli kyllä parempia ku keltaset:DD:d 


Heippa ihanaiset, meen tästä tekemään mokkapaloja ja sen jälkee tekemään läksyjä ( ihmekyllä) :) 

2 kommenttia: