lauantai 7. huhtikuuta 2012

I just want you to know who I am

Heipparalllaaa! 
En nyt enne Ruotsin matkaa sit näköjää kirjotellu, mut siis en ollu pahemmi  keskiviikkona ja torstaina koulussa. Keskiviikkona olin yhen tunnin ja torstaina en ees vaivautunu menee yhdellekkään tunnille, joten valmistauduin matkalle..  Kiharsin hiukset, lakkasin kynnet jne. 
Matka ei ollu sellane ku mä toivoin/halusin,  en nyt jaksa mitää kauheesti kirjotella matkasta.  Mutta siis me ei jaksettu lähtee maihi kävelee koska sää oli suoraan sanottuna aivan paska! Jote käytii siin terminaalis kahvil, lähetettii pari postikorttia ja palattiin laivaan.
No mä en nyt jaksa kuvailla kummiskaa mun matkan ostoksia tänne, niistä sitten myöhemmi  jotain...
Pelikoneilla yks poika sano mulle haista paska ku olin laittanu koneeseen  1 euron ja sit se oli siin seurannu mua ja mun peliä. Niin se siinä sit näki ku mä otan  rahat ulos koneesta, niin sielt tulee 14 euroo niin niin.. 

En jaksa enempää höpöttää, joten siirrytään kuviin ---->
 "Ei muumitaloa lukita yöksi, hei muuuuuuuuumit"..  Ostinpa tälläsen mun rakkaalle , hehe:D

Matkustimme siis Silja Symphonylla

 Hyi toi Suomen lippu on ihan hirvee, mut Ruotsin ................. 

 Siel oli teemana tai siis joku "fiesta".. Eipä paljoo ollu erinlaist, ku ihan normaalil risteilyl...




Sää oli hieno kun lähdettiin Suomesta ja kun tultiin  Suomeen...  Ruotsissa ei kyllä aurinko paistanu yhtää... :/



 Sain pääsiäiskortin ihanalta kummiltani :)







 Mun pelionni on kadonnut.........  :/ Ihan oikeesti siis mä olin  viimekerralla todellaki paljo parempi/onnekkaampi, mut nyt ei oikee onnistunu pelaaminenkaan.


 


 En oikee välittäny siel  kauheesti juoda tai no party party.. Niin  tyydyin näihi mietoihin  juomiin.


 Mä en tiiä miks mä tungen ton  "peace" jutun nykyää kaikkialle?!?!?!.....  


 Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, vesimelooooooooooonia :)!

 Uus meikkivoide.... jeeeeeeeeeeee?

 I told yoooooooooooooooou!!! Sää oli  ihan surkea :< ,  harmi.  Mä niin toivoin  et ois päässy kiertelee Tukholmaa ja ostoksille.......... Mut ei :(








 Taaas............

Ääh, noi mun hampaat. Näytän ihan oravalt :D 



 Mentii joskus kymmeneltä  Ruotsin aikaa ( yheltätoista Suomen aikaa) kannelle ja mun oli tarkotus ottaa kuvia mut toi kameran salama vähä temppuili ja loppujen lopuks kuvista tuli ihan mustia...?

 Heei, kukapas se siinä............ Muumipeikkohan se siinä :)










Jännittävän salkkarijakson takia tarvitsen vähän juotavaa.  Pakko sanoo et on hyväää  !!

Nyt mun ois tarkotus lähtee käymää täs viel ennen kuutta Itikses ja sit ois tarkotus olla rakkaan kans.  Huomisest en tiiä...... Mutta maanantain ois skanssi-tapaaminen ja mennään elokuviin ja syömää:) Yritän taas mahdollisimman pian tänne kirjotella...  Mut mä täst meen kattoo perjantain (jännittävän) salkkarijakson  katsomost, joten heippa muruset ja kiva jos jaksoitte lukea/katsoa tän postauksen ihan kokonaaan :) 

3 kommenttia: