keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

" Mun sydän vie sinne missä hiekkarannat on"



Byebye winter and welcome to spring ! 
Mul ei täs oikeestaa oo mitää kirjoteltavaa, muutaku  et mun pikkune ( Kätlin ) täytti perjantaina huikeat 14-vuotta! Ja eipä me kauheen ihmeellisesti niitä juhlittu :/, tuli ainaki nähtyy paria tyyppiä, ketä en oo nähny pitkään aikaan :) Enskuun alust ois varattu matka Ruotsiin! Ah,  pelikoneeet...  here i come  ♥ Mut hei oikeest ei mul oo mitää tärkeetä kirjoteltavaa,  et tässä nyt kuvia  viimeviikosta

 Minä ja mun uudet hiukset! Ne ei kyllä tällä hetkellä näytä yhtään mustilta....
vaan sellasilta sekavärisiiiiiiiiiiiiiiiltä :-D


 ♥









 me without make up 

 huomatkaa toinen kissa tuolla takana...........









Viime viikon soitetuimpia biisejä :




Noora kuittaa ja kiittää niitä jotka tämän jaksoivat katsoa loppuun asti :-) Meen tästä ulos näkee mun rakasta,  moikkamoi  

1 kommentti:

  1. kivoja kuvia :) ja kiva toi asu tossa ekassa kuvassa :)

    http://onmyway-ilona.blogspot.com

    VastaaPoista