torstai 1. maaliskuuta 2012

Ei aina jaksa otsikkoa keksiä

Ystävänpäivä meni ja hiihtoloma,  en jaksa kertoilla mitää koska oon nii kyllästyny tänne kirjottamisee ja mä tän yhes vaiheessa poistin mut palautin nyt ainaki vähäks aikaa, koska halusin testata että  jaksanko mä enää tänne kirjottaa. Mun pitäs olla just nyt mikroautoilemassa, mutta en menny ku en jaksanu. En jaksa kirjotella enempäää, joten tos on nyt viikon, kaks ja (kolmeviikkoo?) vanhoi kuvii.. 

+ ainii , mullapas on nykyää mustat hiukset ja kuvaa tulee seuraavaan postaukseen minkä kirjotan






















Tiahu:lta ja T.L.:ltä tuli nyt vähä yli viikko sit uus biis youtubeen ja tota on tullu kuunneltuu ihan hulluna!  " Mun sydän vie sinne missä hiekkarannat on " ............ love it 


♥ like like like like


Täs taas yks soitetuimpii biisei mun puhelimes, et tota good song :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti