perjantai 9. maaliskuuta 2012

Ask me anything


Eli totanoin  mulla on formspringissä käyttäjä tai mikä onkaa ja toivon  et te ihmiset jotka haluutte tietää must jotai tai muute vaa kysellä jotai nii tulkaa kyselemään! Anonyymina tai nimellisenä,  mut  sanotaa suoraa et jos se jotai paskaa sinne aiotte tulla kysyy nii sanon jo et ei kannata tuhlata aikaa siihen :-) pyrin kyllä vastaamaan kaikkeen mitä multa siellä kysytään. 

Mä en oo nyt käyttäny mun kameraa tällä viikolla ku akkulaturi on ollu kadoksissa ja tänää mä sen löysin ja nyt se on latauksessa:). Joten ei oo teille mitään kuvia eikä oikeestaan mitää kerrottavaa. 

Kirjottelen taas ku jaksan,  heippa.  Meen tästä nukkumaan  







Jos ootte muuten huomannu, mun siviilisääty vaihtu pari viikkoa sitten sinkusta parisuhteessa olevaksi ja täytyy sanoa että oon onnelline :-) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti