sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

"Hei hani, voitsä lainaa sun raybanit?.."


 Oon nyt viime päivinä tehny pari kertaa mokkakakkua/paloja..  Ja hyvää on ollu, vaikka itse sanonki :)

 Kätlin ihanainen  

 Oltii laskettelemassa viikko sitten Vihdissä skanssi-porukan kanssa :)





Sori tää pieni postaustauko! Mut mä nyt päätin kirjottaa tänne ja lisätä mun vähäisen kuvasaldon. Mutta siis oon ny viimepäivinä ollu Kätlinin kans tosi paljon ja muut kaverit on jääny sit näkemättä. Kesä lähestyy ja nytkin tuolla paistaa ihanasti aurinko! Koulu  menee tällä hetkellä..............  suoraan sanottuna päin persettä!  Se laivareissu mistä sillo viimeks mainitsin niin siis joo 5.4 torstaina pelikoneet kutsuu :-) ! Ah, mä totanoin  oon siis menossa äiskän kanssa ja Kätlin on ehkä tulossa mukaan, että mennään kolmestaan. Mä oon sit 5 seuraavaa torstaita koulunjälkee istumassa jälki-istuntoja.. Mä oon niiin kyllästyny yhtee meiän luokkalaiseen!! Oikeeesti,  perjantaina se oli kyllä viimene pisara ja no.... enpäs kerro enempää :)  meen tästä ny kattoo noit salkkari jaksoja jotka o vähän jääny välistä.  Joten mä lopetan ja kirjotan mahdollisimman pian uudestaan tänne ison kuvasaldon kera. Heippa te ihanat ihmiset jotka jaksatte lukea hössötyksiäni  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti