torstai 22. maaliskuuta 2012

Ei otsikkoa

Helloooou everybody ! Mä tulin nopee tänne vaan ilmottaa että mä oon palauttanu ton  "lukijat" jutun.  Ja jos teit kiinnostaa seurata tätä mun blogia nii käykääs painaa "liity tähän sivustoon" tai mitä siinä ikinä lukeekaan.  Poistin siis viimeks blogin ku en sitä osannu piilottaa ja sinne meni ne 36 lukijaa..  Mut palautin tän takas ja nyt laitoin sit ton "gadgetin" bäkkii.
 Toivottavasti liitytte lukijoiks:)

Ei mulla muuta, kirjottelen taas joku päivä! Heippa 








2 kommenttia:

  1. tää blogi vaikuttaa kivalta, jään seuraileen :)
    käy kattoon mun blogi ja jää lukijaksi jos tykkäät :>

    http://missingpuzzlepeace1.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja kiva että tykkäät. Ja joo käyn vilkasee ja uuden lukijanki varmaan saat!

      Poista