keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Don't tell me you're sorry, cuz you're not

 Oltii eile kattoo skanssi-porukan kans toi ja emmätiiä.. ennakkoluulot oli et on paska mut kyl se ihajees oli

 Peace brother 

 


 Adam Lambert 


 Kätlinhän  se siinä :) .  Tästä muuten pääsee sen blogiin : http://k2tlinkivioja.blogspot.com/


 Ihan kiva sää ................. NOOOOOOOOOOOOOOOOT


 

 Ihana biisi,  tota tullu viimeaikoina kuunneltuu jonki verra 

 :)





Viikonloppu lähestyy ja suunnitelmis ois käydä kattoo kaverin esiintymist Malmil, nähdä/olla Marijan kanssa ja pitää mahdollisimman hauskaa :)  Nyt mun mieliala on aika vaihteleva ja oon tänää nukkunu kokopäivän ja illal sit näin Odee, mut mitäpä siin..  Oon nyt sellasel tuulel et voisin ampua jonkun.. Hehe.. Hauskaa, eikö?
Pitäs tästä varmaan kohta mennä nukkumaan, mut eka katsotaan keskiviikko-illan Salatut Elämät jakso, jota en nähny. Mut hei totanoin  mä yritän nyt kirjotella tänne useimmi, kaks kolme kertaa viikos. Mut niitä postausideoita jos vaan viittisitte kommentoida/kertoa nii oisin tosi kiitolline et vaivautuisitte siihe:) tiiän et mun arkipäivät on tosi tylsiä... Mut joo, antaa olla.  Avaan tästä nyt katsomon välisivuks ja alan kattoo ne salkkarit ja meen nukkumaan! 

Heippa ihanaiset 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti