lauantai 11. helmikuuta 2012

Särkeny sydämiä, vähän joka puolel. Mut sä, sä saat mut pelkää omani puolest.''

Photos of this Week:











Tos on nyt pari kuvaa jotka on otettu tällä viikolla, ei mitenkää ihmeellisii mut kummiski.
Kätlin oli meil kaks päivää yötä ja sitten eipä oikeestaan mitään muuta ihmeellistä ookkaa tapahtunu. Totanoi, kuvamäärä jäi tältä viikolta aika pieneks ku kamera oli nyt loppu viikosta Kätlinillä lainassa. 

Mutta joo, seuraavan kerran ku mä tänne kirjotan nii en kirjota mun päivän kulusta, vaan jostain...........  aiheesta, mikä saattais kiinnostaa ehkä pikkasen enemmän:)! mul oli nyt tällä viikolla 3 koetta: matikan koe,  mistä tuli  4.  terveystiedon koe, josta tuli 7½ ja ruotsin koe... mist ei olla viel saatu tietoo et mikäköhän numero sieltä oikein tulee.  Mutta niin,  mul on ylihuome historian kokeen uusinta ja pitäs alkaa lukeee!  Mut onneks mul on huominen päivä aikaa :--).   Ja tiistaina oon menossa IFK-ILVES otteluun/matsiin, mikä ei o kyl kiinnostais yhtää, mutta Kätlinin takii mä sinne perseeni raahaan. Nyt mä lopetan tän kirjottamisen koska mulla ei edes oo  mitään asiaa joten se on heipppa! Have a fun week! 


Noora

2 kommenttia:

  1. Oi, superkiva blogi sulla :)

    http://littledraconflies.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. kivoja kuvia!:--)

    http://janette-paivarinta.blogspot.com/

    VastaaPoista