sunnuntai 5. helmikuuta 2012

"Jostain syystä mä aloin uskoon tunteisiin, vaik me tuskin edes tunnettiin ja mulle se tunne oli niin uutta. "

Moi kaikki ihanat ihmiset jotka jaksatte seurata/lukea tätä. Tiiän et mun  päivienvietot on ihan tylsiä ja siks 
mä pyydänki nyt teiltä apua! Keksikää mulle aihe, mistä postaisin? Must tuntuu ja mä tiedän sen ihan  hyvi, että tuskin teitä kiinnostaa paskaakaan se että mite mä oon viettäny päiväni.. Muttajoo tuotanoin niitä  ideoita sitten keksimään!

Kätlin oli meil joku arkipäivä yötä, kuvia ei kyllä oo ollenkaa tullu otettuu ku kamera oli lainas Kätlinil paripäivää. Olin perjantaina Marijan kans syömäs ja juteltii pitkäst aikaa! Lauantaina mä olin koulussa ja näin sitten illalla Oden. Tänään mun oli tarkotus lähtee äitin kans keskustaa kattoo mulle vaatteit ,mut me päädyttiin Hakaniemeen koska siel oli jotku markkinat. No ei me enää jaksettu mennä keskustaa, nii palattii takas kotii. Sit paluu-matkalla  metros oli kaks  ihanaa pikkust lasta äitinsä kanssa. Me mentii kalasatama-kulosaari kohdan välistä ku siinä on  se  meri/järvi/lampi.  Sit se tyttö sanoo " Mä nään Viron!" sit se poika ihmettelee siin et " Mihin kaikki vesi on kadonnu!?!" " Noi laivat liukastuu tuol.." .. Ai että ne oli sulosia! 

Täs on viel pari kuvaa:












Tuol ulkon on  kaunista :> mutta tositosi kylmä! ärr mä kohta jäädyn.....  Mut kiitos teille jotka luitte tän.
Kirjottelen taas joku päivä:) muistakaa ehdottaa/keksii/miettii mistä postaisin! 

Noora

5 kommenttia:

  1. Ainiin ja tuli bongattuu salkkareista tutut Jiri ja Peppi!

    VastaaPoista
  2. Nooraa, musta tää sun blogi on ihana ja ootan aina innolla et teet postauksii ja tää antaa mulle ainaki inspistä tehä omii postauksia (: Miten saat noin isot kuvat .. Äsh, mulla on ihan pieniä:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Painat sen kuvan sillai siniseks sillai jännästi :d ja sit sinne alas tulee ne valinnat nii painat totanoin et olikse " erittäin suuri" ja näin! Toivottavasti sait selvää..

      Ja ei sul sattuis olee mitää ideoit mist tekisin? ♥

      Poista
  3. Vaatepostaus? meikkipostaus? :)

    VastaaPoista
  4. nooraa ihana blogi:)) tee kiva huonepostaus tai sit sellane kiva kuvapostaus :) ♥

    VastaaPoista