maanantai 30. tammikuuta 2012

Sä oot niin kaunis, saat sukat pyöriin jaloissa.

Eli moikka kaikki! Mä en nyt oo tehny mitää postausta viimeviikolla koska teiän piti kysellä multa kaikenlaista.
No tän alla on se 'postaus' johon otin  11 kysymystä ja vastasin niihin.  Lisäsin kans kuvii mun kavereist siihe ja näin:) ettäjoo, mut mä lupasin lisää kuviii viimeviikon tapahtumist joten....  ------->







 Ahhhhhhhhhh i love my määääään  ♥ Joni







 Mun uus neule, joka on yli-ihana! (KIVALAAATU)







  ♥ Ihmettelette varmaa et ketä mä oon oikee kuvaillu, mut toi harmaa hupparinen oli kuvauksen kohteena, Lukas!

 Kasper Vaikutus,  my hero!  

 Flowboysfamin  Heikki Anttonen

 Yleisö diggaaaaaaaaaaaaaaaas!


 Flowboysfamin  Miro Kekkonen

 Ah,  im  loooooosing my mind! Handsome boooy, ulalaaaaaaaa

KV & Eldis lavalla 

 BOSS, eli Eldis!  

Flowboysfam

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Olin tiistaina leffassa Heidin kanssa kattomassa 'Alvin & Pikkuoravat 3', hyvä leffa oli! Tuli ainakin 
saatuu taas ihan kivat naurut:) ja sitten totanoin  eipä oikeestaa mitää muuta ihmeellistä. Lauantain kontulan nuorisotalol oli esiintymäs vähän kaikkia, pääosas minä, Heidi ja Marija haluttii nähä vaan Dilemma & Miguel, Eldis & KV , Flowboysfam ja toi  ihana Frank Lukas.... :) no totanoin  myöhemmi meiän seuraa liitty sit Jemina, Kätlin, Maria ja Oona. Oona asuu Tampereella ja en enne oo nähny koko tytsyy. Ihana ihminen  ♥ Toivottavasti tulee pian käymää uudestaan,  pikkasen jo ikävä!:D Mutta joo  eile olin Kätlinin kans keskustas ja etittiin sille farkkuja ku se sellasia tarvitsi.  No mulla oli rahat loppu nii toi ihana Kätlin osti mulle Cubuksesta ton punasen neuleen, joka oli alessa 9,90! Pikkase iso, mutta kyllä se siitä.  Tänää se oli koulus päällä ja pariki opettajaa kehu sitä et 'kiva neule' ja 'ihanan värine!' ...  :) No mutta joo mä en nyt tänään tai huomenna varmaan mitään  tänne kirjota ku kamera on Kätlinillä lainassa. Mutta toivottavasti pian! 

XOXO, noora

5 kommenttia:

  1. Hihi, oot ihana :)♥ ja tuuntuun pian taas uudestaan! ikävä sua kans :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi itiksen uimahalli :-D kävin sielä aina pienenä, ja nykyäänkin jos tun käymään helsingissä !

      Poista
  2. Liian IHANA blogi sulla! :> kiva löytää blogi jota jaksaa oikeesti lueskella ja selata :)

    ♥ http://stayclassic.blogspot.com/

    VastaaPoista