keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Tänne kuuluu selvästi puhe jo, kolmetoista on epäonnen numero



Moi! 6 päivää mun synttäreihin , eikä mua kiinnosta paskaakaan :O ? Tai kyllä mua kinnostaa et vanhenen, se on hyvä asia. Mut mul ei oo yhtää hyvä fiilis, en tiiä miks. No mutta totanoi  se järjestelmäkameraki pitäis saada jo ensviikonloppuna mutta katotaan että tuleeks se kummi Helsinkiin sillon.  Mutta joo, mulla on vähän salaisuuksia. Mitä mä en tässä voi kertoa koska ne on SALAISUUUKSIA! Eli mä vaikenen niistä nyt hetkeksi ja kuulette kyllä vielä niistä.  Totanoin , mä en oo mun kameraa käyttäny oikeestaa pitkää aikaa, joten ei oo niitä kuviakaan tullu otettua ja näin. 

Mun unirytmi on menny sekasin kahden jutun takia, joista en sen enempää kerro. Jotkut tietääkin varmaan ..
Mutta joo mulla ei oo nytte mitää fiilistä kirjottaa tänne mitään, ku ei oo mitään kertomista.  Kävin tänää ostaa kengät ja totanoi  eile ostin kaks neuletta ja  en niist oo jaksanu ottaa kuvia tai mitään , anteeksi siitä:(

Mun tositositosi hyvällä kaverilla Heidillä on tänään syntymäpäivä!  mun pikkune täyttäää jo 15vuotta.  Se on kyl isoluku verrattuna siihen, että mä täytän 6 päivän päästä  14vuotta.

Juttelin tänään, kellon on siis 05:03, mun lapsuuden ystävän Nooran kanssa. Jonka siis oon tuntenu jo ihan pikkuvauvasta saakka, se on mun kanssa samanikäne ja asuu tässä lähellä. Mutta silti mä en oo nähny sitä pitkään aikaa enkä oikeestaan kuullu.  Tänään me sitte juteltii facebookissa noin  40 minuuttia? Ihan hauskoja juttuja ja sitten kans vähän vakavia, mut hei oikeest!!!! Oli ihanaa puhuu pitkäst aikaa Nooralle 
käykääpä vilkasemassa sen blogia tästä !!!!! :) Mutta joo, mä tässä vaan halusin tulla kirjottamaan tänne. Vaikka mulla ei mitään järkevää asiaa ollukkaan. Mutta joo, nään mun pikkuveljen tänään ku se pääsee pariks päiväks kotiin ja näin. Mä tästä varmaan menen kohta puoliin nukkumaan !:D Tänään muuten heräsin päivällä  niin  15:15...  Olin sillai et " what the fuck!?!?!" no mut joo menin nukkuu sitä edellisenä iltana vain aamu  neljältä.

Mutta joo, en tiiä millo tuun seuraavaks tänne kirjottelemaan. Mutta lupaan että mulla on ainakin kymmenen kuvaa seuraavassa tekstissä.  Täähän on ihan  tylsää vaan kirjottaa jotain pitkiä juttuja , jos ei yhtään kuvia ole? Ootte varmaa samaa mieltä. Mutta joo, mä tästä hiippailen nukkumaan ja toivotan teille viel oikee hyvää uuttavuotta !!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti