sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Happy new year for everybody!

Hyvää uuttavuotta kaikille! Nyt sit on vuos 2012 ja niin edespäi :) lomaa on viel pari päivää jäljel ja mulla on synttärit 9 päivän päästä! Ja sit saan sen kauan odotetun järjestelmäkameran Mutta jos mä vaikka kerron uuden vuoden vietosta jotain. 


No siis oli lauantai ja päiväni käynnistyi Minelal. Menin sinne siis valmistautuu, ku se mut sinne nii kovasti halus:D No sieltä me tultii dösäl kaupan kaut Marijalle ja ilta lähti jotenki jäisesti käyntii... Mut kyl se fiilis sit lämpes ja näi kuhan saatii vaa vähä tota juotavaa alas kurkusta XD
No sit otettiin jonkun verran kuvia, juteltiin, syötiiin:) ja oltiin koneella jonkun aikaan.  No sit alettiin pikkuhiljaa hipsii ulos kattoo rakettei ja näkee ihmisii. No ei me sit kummiskaa nähty niit keit oikeestaa piti, mutta kummiski oli meillä ulkonaki hauskaa. Mentii metrol steissille kattoo onks siel porukkaa..  Ja siellähän oli.  Ei tosin ketään tuttuja. Ömm no sit me lähettii menee sielt Marijalle ja sit alko biletys  Oltii sisäl kummiski nyt siihe asti kunnes kello oli 23.55 ja sit juostii ulos ja näi ........  Toivotettii sitte uudenvuoden toivotukset toisillemme ja pusujakin sain pari kappaletta poskelle:) No siinä tuli muisteltua sitä kulunutta vuotta 2011, mikä oli täynnä  kaikenlaisia kokemuksia. No mut eiks tää mee jotenki tällei " uus vuosi , uudet kujeet ". No muttajoo, sit tultii takas sisälle syötii ja juotiin. Sit ihmiset vähän sekos ja näin :D Musiikki soi kokoillan ja yön! No naurettua tuli kyllä tosi paljo, ja näin itkettyäki tuli kerran ellei kaks....:O. No sit se Minelan vanhemmat tuli hakee sen joskus puol kaks yöl ja mulla, Anjalla, Heidillä ja Marijalla jatkoi bileet. No aika vierähti siinä jotenki nopeesti ja sit puol kaheksan aikaa aamulla ihmisii alko väsyttää ja sit siinä jotkut nukku ja jotkut ei, kahentunnin unet....  hyi en tykkää yhtää! No sit pikkuhiljaa iltapäiväl minä ja Heidi lähettii, Anja siis lähti jo aamul. Ja näin:) Eipä mulla sen enempää.. Olin enne uuttavuotta Imatralla ja olihan siellä hauskaa, mutta sitku serkut tuli uudeksvuodeks sinne keit en oo nähny niiku puoleevuoteen, nii harmitti just niiku lähtee. Enkä mä sitte nähny niitä:( Mutta mä lisään nyt jotain  kuvia, ei paljoo kummiskaaa kuvia tulllu. Mutta jonkuverran kummiski : 
















Toivon et tää vuos menee paremmin/ Tai siis et täst tulis parempi vuosi ku viime:)

Täs on viel yks lauantai-illan/yön soitetuin biisi:

TL & TIAHU - WAKA DAM DAM

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti