keskiviikko 18. tammikuuta 2012

ei otsikkoa

En nyt jaksa mitään tässä alkaa kirjoittelemaan, joten lisään ny täs jotai kuvii mitä oon ottanu tolla mun uudella kameralla. Sain siis järjestelmäkameran enoltani/kummilta synttärilahjaks.  Muttajoo olin sunnuntai-maantantai välisenä yönä  Kätlinillä ja sitten olin tiistain sen kans leffas. Ja mul oli synttäritki tasan 7 päivää sitten:D. Nonni, enpä enää tässä mitään jaksa kertoilla jote nyt tulee sitte pelkkiä kuvia............. Are you ready :---)?

 Ihana Zac Efron, joka siis esiinty siin leffassa mikä käytii Kätlinin kans kattoo  

 Mun uuden kameran käyttöopas

 Otettiin kuvia sunnuntai illlalla Kätlinin kanssa, hauskaa oli! Niinku kuvasta huomaakin :DD:

 Mun koululaisia, ihania ja hauskoja ihmisiä nää  on! En vaa tiiä nimiä:D paitsi et toi sinihupparine o Sofia, oltii samal ala-asteel  ja näin :)

 "Maisemakuva" tuolta jostain....


 Kätlinin ihana kissa nimeltään Muska  

 Mun ihana rinnakkais luokkalainen Riina,  joka on hauska ja tosi mukava tyttö! :)


 Kätlinin kissa Muska tykkää olla kuvailtavana, se on ihanan laiska :D:DD:....  

 Meil oli eilen eli tiistaina luistelua liikuntatunnilla ja jouduin luistelee poikien luistimilla koska en jaksanu ottaa omia mukaan eikä koulul ollu enää tyttöje luistimia:D.... Noil on oikeestaa aika helppo luistella, jos vaa osaa jarruttaa/pysähtyy noilla:D

 Ihanaa! Lunta on tuol ulkon!:) Ihanaa ja kaunista, sitä on kyllä ehkä vähän liikaakin:D

 Mun ja Kätlinin lemppari karkkeja:D hehe. Ja Kätlin taustallla

 No mitä mä tästä kuvasta voisin teille kertoa?........ "Otettu liikkatunnin jälkee" ? 


 Tässä teille vähän ......................JOTAIN

 Minä itse.  Näätte mustakin nyt jotain kuvia mun blogissa tai no yleensä mä vaan näytän kuvia mun kavereista mutta nytten näätte mutkin täällä mun blogissa, näissä ihkuissa kuvissa:D:DD:

 Minä käsityön tunnilla, tosin mult jäi työ kotiin joten jouduin irrottaa tapettei tollasest kirjast...... Kätlinin kanssa, yllätysyllästys.

 Autokarkkejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ♥ i looooooooooooove it 

 Opiskelin eilen illalla vähän Ruotsia, ennenku menin nukkumaan:D

 Kätlin ja sen elämänkumppani Coca-Cola

 My little brother, Ari  ♥ 


 EN KOMMENTOI......

 Taas Muska kameran  edessä, mutta se on vaan niin ihana. Että tottakai sitäkin pitää vähän kuvata:D


Mä en tiiä mikä mua vaivaa, mut mä oon oikeesti iha helveti laiska nykyää et tuski käyn koneel ees jokapäivä enää? Enkä todellakaan jaksa kirjottaa yli  3 kertaa viikossa tänne mun päivien kulusta koska ketään ei kiinnosta,  olen melko varma siitä. Kirjottelen tänne ainaku  kerkeen/jaksan, että älkää ihmetelkö jos ei vähään aikaan sit tuu mitään postausta. 


Okei, mulla oli tänään matikan koe, mikä toivottavasti meni hyvin. Ja huomenna on terveystiedon koe, mihin oon lukenu! Ja lähen nyt tästäki lukemaa siihe, et tulis sit mahdollisimman hyvä numero! Meiän terveystiedon opettaja on niin ihana että huhhuh :)

Moimoi,  toivottavasti kirjottelen täl viikol viel tänne jotai:) Olis kiva tehä jostai tietystä asiasta postaus, mutta mistä? Jos sulla on joku idea mistä tekisin postauksen niin kerro ihmeessä! 

XOXO, Noora.

2 kommenttia:

  1. ootpas ottanut kivoja kuvia! :-) ja ah tuo zac, en muistanutkaan että se on noin kuuma :-D mulla oli pari vuotta sitten tuo tismalleen sama kuva läppärin taustakuvana ja kuola valu näppäimille kun sitä katselin :-D

    ♥:Anniina

    VastaaPoista
  2. eikö ookkin kiva kuvailla uudella kameralla? mulla on toi sama :-) ja mulla on myös ollut toi smaainen kuva zac efronista puhelimessa<3 hei oon kans itekin viettäny nuoruuteni itä-helsingissä, vuosaaressa, tosin muutettiin tänne kun olin 11:(

    VastaaPoista