sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Don't tell me that it's over

NYT ON TULLU SE HETKI KU MÄ VASTAAN TEIÄN KYSYMYKSIIN!
Nappasin  sieltä 11  kysymystä mihin vastaan elikkä enjoy :)  ------------>

Poltatko? -  EN POLTA! Kaikki kysyy multa tota oikeesti kokoajan, tyhmät tupakoi. Mä oon
 joskus polttanu, mut sain tarpeekseni.  Koskin viimeksi tupakkaan 3 kuukautta sitten? Toivottavasti saitte nyt siis selväks etten tupakoi! Ettei kokoaja sitä tarvi kysellä!



Ootko ihastunu/parisuhteessa? - En oo parisuhteessa, enkä oo ihastunu tällä hetkellä ainakaan.


Kenen kanssa seurustelit viimeksi? - Viimeisin seurustelukumppani oli Veikka. 


Pidätkö ittees läskinä? - Ei siitä kovin kauaa oo ku kutsuin itteeni läskiks.  Mut oon kummiski
 ihan  normikokonen, en laiha tai läski. Mua ei kyllä uskois ysikasiks ehkä mun kropan
 perusteella, joten?...


Voisitko mennä kouluun ilman meikkii? -  Voisin?  Oon ollu meikittömänä koulus 
alkuvuodest varmaa 2 kuukautta? Mut nyt ku tuli talvi nii mul on ollu tapana meikata sit
 kouluun ja näi.


Onks sun pikkubroidi laitokses? - Se ei oo tavallaan laitos missä se on vaan sellanen "nuorisokoti"..


Fanitatko Robinii? - En mä sitä vihaa! Mutta en oo mikään 'ykkösfanikaan'. Sil on
 hyvä ääni ja näin.  Toivottavasti pääsee pitkälle laulu-urassaansa! En älyy, miks te vihaatte 
sitä tai sanotte et se on iha paska?  Hei menkää te vihaajat itteenne oikeesti. 


Harrastaks mitää? - Mä en tällä hetkellä harrasta mitään.  Mutta oon koko elinikäni 
aikana harrastanu Koripalloa, partiota ja balettia. Balettia harrastin noin 4,5 vuotta. Mut siis joo:)


Keitä sun perheeseen kuuluu? - Äiti, sen miesystävä,  puol isoveli joka on 16 vuotias
 ja lukion ekalla.  Pikkuveli joka on  13 vuotias ja ei asu tällä hetkellä kotona, vaan siellä 'nuorisokodissa'.


Kuka on parasystäväsi? - Mulla on oikeestaan kaks parastaystävää, Kätlin ja Marija.
  Maailman ihanimpii ihmisii oikeesti Kätlinin kanssa oon samassa koulussa ja mä nään sitä
 niinkun joka päivä koulussa ja vietän osan vapaa-ajastani sen kanssa. Marija taas on  Vesalan-yläasteella
 ja me nähdään  nykyää harvemmi ku enne :< mikä on tosi surullista.  Nyt yritän viettää sit
 enemmän aikaa sen tytsyn kanssa! Marijan kans me jutellaa tosi paljo pojista ja  rakkaudesta ja 
Kätlinin kans taas  nauretaan enemmän, vaikka kyllä me vakaviakin jutellaan  :> Kätlinin oon
 tuntenu  3,5 vuotta ja Marijan noin 2,5 vuotta? :--)




Kerro 8 tärkeintä kaveria/ystävää sinulle? - Kätlin Kivioja, Marija Grba, Veikka Äijö, Heidi Haveneth ja 
Benjamin Kalonji, Anja Karaica, Aku Hurskainen ja  Elina Oravakangas






----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Tossa teille! Huomenna lisään  nyt tän viikon tapahtumia, kuvia on kyllä  jonkunverran, joten toivottavasti  tsekkaatte sen huome. Totanoin ihan pikasesti sanon että oli ihana nähä eile Nicolas, Eetu, Heikki, Miro ja Lukas pitkäst aikaa!  Mutta siis  mä tästä häippäsen facebookin sekavaan maailmaan joten se on moro!  :-) toivottavasti piditte








1 kommentti: