sunnuntai 25. joulukuuta 2011

Stop in the name of love, before you break my heart.

Hei kaikki ! Mä en oo nyt joulun aikana oikee kuvaillu yhtää mitään . Ja näin ....  Mun joulu meni oikeestaa iha päi persettä , tai no hauskaa oli ja tuli naurettuuu , mutta mun mielest joulu o iha turha juhlapäivä ? Siis onha se kivaa ku on joululoma , eikä tarvii mennä kouluun. Mä oon oikeesti tai mä pidän joulust tosi paljon , mut tää ei todellakaan oo mikää lemppari joulu ... On niit parempiaki jouluaattoja ollut ! Mutta joo , mä oon huomenna lähössä Imatralle , sukulaisia moikkaamaan ja nyt ois tarkotus sieltä napsia niitä kuvia .  Oon viettäny nyt tän päivän ja eilisen mun pikkuveljen kanssa joka on nyt lomilla :) .  Niin ollaan puuhasteltu kaikenlaista ja nytki me katotaaa täs leffaa ja herkutellaan jäätelön kera , hehe :D . Mutta siis se palaa huome takas Lahtee samal ku mä lähen Imatralle .  Mutta joo mä tästä menen ku toi pikkumies hermoileee  tuol noin :D:D:D heipsuli vei .   Lupaan et sitku tuun sielt Imatralt nii teen kunnon postauksen !!!!!!!!!!!!!!!! Kiitän teit ihanii ihmisii , ketkä jaksoitte lukea tän  .  Tai ylipäänsä seuraatte mun blogia :)

^^^^ Kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa

1 kommentti: