perjantai 23. joulukuuta 2011

Time goes by so slowly for those who wait.

Moi kaikki ihanat ihmiset siellä ruudun takana jotka jaksatte lukea tätä . 
Mä en tiiä löytyykö tää mun blogi enää nii helposti ku muokkasin tota linkkiä mun blogiin ja näin  :D Mutta siis alotin tän blogin ihan alusta .  Poistin kaikki vanhat tekstit ja muokkasin ulkoasuakin .  Piilotin muuten tuolta ton  " lukijat " palkin .  Koska mun mielest se jotenki hidasti mun kirjottamista ,  " vei mun inspiraation "  .....  Ette te mua ymmärrä , oon ihan piupau .  Mutta joo kunhan saan kameran nii lisään mun viimeaikojen tapahtumista kuvia .

kuva on Viron reissulta ,  syys-lokakuun vaihteella oltiin siis Viros Kätlinin , äitini ja sen miesystävän kanssa


Mul alko eile joululoma , mikä on superhyvä juttu ! Kaks ja puol viikkoo ilma kouluu  ....... Ah , i looooove
Ja sitten saan ensikuussa sen kauan toivotun/odotetun järjestelmäkameran :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti