tiistai 25. kesäkuuta 2013

"Sano waka dam dam jos itkettää"

Apua, äsken ajatuksis oli et tekee mieli kirjottaa tänne ja kun painoin että "uusi teksti", pää löikin tyhjää. Juhannus meni, toivottavasti teil oli kiva ja vietitte sen selvinpäin. Mun ja Heidin piti viettää alkoholiton päivä, mutta päähänpiston ansiosta sit meki vähän päädyttiin maistelemaan :) no ei siin mitää, tutustuin pariin uuteen tyyppiin.

Muisti kyl on vähän vähissä keski päivästä/illasta.. Ei juhannuksesta sen enempää. Teen tälläkertaa  kuvattoman postauksen, seuraavassa taas kuvia. Mahtaapi olla mun konfirmaatiokuvia, konfirmaatio mulla siis 4 päivänpäästä! Apua, en malta oottaa. Näin yks yö unta että käveltiin siinä kulkueessa ja sit mä kaadun XD apua eikä nolouden huippu. Niin ei tuu tapahtuu, ei todellakaan tuu. Mul ois huomen tiedossa hiustenvärjäys, ei mitenkää kauheen huomattavaa eroa varmaan tuu. Tumman/suklaan ruskeella olis tarkotus värjätä. 

Tosiaan, eli 4päivän päästä konfirmaatio ja 3päivän päästä harjoitukset. Ihanaa, nään taas kaikki parhaat tyypit. Sunnuntain on kans luvassa jotain jatkoilua ehkä ;) ei niistä pailuista enempää.  Kiitos Joelin :), oon alkanu kiinnostuu mopoista ja kevareista. Jos ei tänä kesänä hankita, niin enskesänä sitten viimeistään. 

Mun ja Heidin Vironmatka taitaapi näillä näkymin siirtyä myöhemmälle ja 5.7 vaan päiväristeilylle :--( kauan oli ootettu et päästään party party mutta. No saadaanpahan ainakin päiväristeilylläkin asiat hoidettua siellä;)
Mun eka lentokone matka tulee olemaan 3.8 , Alanyaan. Turkkiin. Apua, mitäköhän siitäkin tulee. Korkeenpaikan kammo ku on. No rusketus sitten siellä ihanaks, luin jotain juttuja turkkilaisista tatuointipaikoista ja sielt löyty joku paikka mitä monet suositteli puhtaaks ja ihan laadukkaaks. Ois kiva jos joku pikkutatuointi ihossani lähtisin sieltä sit pois. Mut se nähdään sitten.  Lopetan tältä kertaa, linkkasin tän mun blogiosotteen mun fb sivulle, päivän aikana kävijöit oli 156. Ei yhtäkään kommenttia vaan :(  

Toivottavasti sinä joka siellä juuri luit tämän, pidit lukemastasi.

Ciaoooooo

2 kommenttia:

  1. kenenkaa sul on sutinaa??onks kivaa olla sinkku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuu kysyy nimellä niin ehkä kerron;) ja ää välillä on, välillä ei

      Poista